finAwards sertificate

Компанію нагороджено премією FinAwards в номінації "Прорив року МФО"

ВСЕУКРАЇНСЬКА ЩОРІЧНА ПРЕМІЯ ВИЗНАННЯ КРАЩИХ

Нагородження представників банків, СEO МФО, СК, IT, інвестиційних та сервісних проєктів, інфлюенсерів та інших представників FinTech бізнесу

Інформація про виконавця

ТОВ "МІНФІН МЕДІА"
Дата розкриття інформації: 29 березня 2024 р.
Фінансові портали, в яких опубліковані результати досліджень minfin.com.ua та finance.ua
Повідомлення про належність особи до захищеної категорії (в розумінні ЗУ «Про споживче кредитування») разом з підтверджуючими документами приймаються за наступними реквізитами:
  • E-mail: [email protected]
  • адреса для поштової кореспонденції: 04080, м.Київ, вул. Костянтинівська, будинок 75, приміщення 601А
  • телефон: 0 800 30 13 39, 0 443 93 13 39

Розвиток всесвітньої мережі Інтернет відкрив перед людьми принципово нові можливості, про які вони могли навіть не підозрювати. Однією з них є можливість оформити кредит у віддаленому режимі онлайн. Кредит онлайн на картку без дзвінка можна оформити, наприклад, на сайті мікрофінансової організації (МФО). Багато МФО надають своїм клієнтам кредит без дзвінків, заощаджуючи час позичальника.

Як отримати кредит на картку без дзвінка

Кредит на картку без дзвінків (Україна), як уже було сказано, можна оформити у багатьох МФО. Для того, щоб отримати онлайн кредит без дзвінків та фото, потенційний позичальник повинен зареєструватися на сайті мікрофінансової організації, подати заявку, дочекатися винесеного рішення, і, якщо воно виявиться позитивним, підписати електронний договір. Після цього позичальник отримає кредит на картку без дзвінків оператора.

Як бачимо, мікропозика без дзвінків – цілком реальна для жителів України, які потребують відносно невеликої суми на короткий період часу. Розкажемо про плюси та мінуси спілкування з оператором кредитно-фінансової організації при оформленні кредиту.

Навіщо оператор може дзвонити клієнту

Співробітник кредитно-фінансової організації може зателефонувати клієнту під час оформлення онлайн кредиту для підтвердження наданої ним інформації: особистих даних, адреси, контактної інформації та інших важливих деталей. У деяких випадках дзвінок потрібен для того, щоб отримати додаткові відомості про становище позичальника або уточнити деякі аспекти його заявки на кредит.

Крім цього, оператор може розповісти клієнту про деталі пропонованого кредиту, умови, відсотки та інші важливі аспекти угоди, що дає позичальнику можливість отримати додаткову інформацію.

Дзвінок також може бути частиною заходів безпеки для захисту від шахрайства. Оператор перевіряє, чи справді заявку на кредит було подано самим клієнтом, щоб запобігти випадкам фінансового шахрайства. Крім цього, за допомогою дзвінка співробітник може пропонувати клієнту додаткові продукти чи послуги, наприклад страховку.

Плюси дзвінка

За допомогою дзвінка від співробітника кредитно-фінансової установи позичальник може отримати додаткову інформацію про кредит, наприклад, уточнити додаткові деталі, які були втрачені або недостатньо повно висвітлені в онлайн-заявці на кредит.

Особистий контакт сприяє встановленню довіри між клієнтом та організацією, особливо якщо співробітник професійно та чітко надає інформацію позичальнику.

Мінуси дзвінка

Багато позичальників вважають за краще оформляти онлайн кредит без дзвінків, оскільки це зручніше та економить час. Деякі клієнти сприймають дзвінок від співробітника кредитно-фінансової організації як нав'язливу послугу, особливо якщо оператор надто наполегливий у своїх спробах продажу.

Найчастіше дзвінок призводить до затримки в обробці заявки, що нервує позичальників, яким терміново потрібні гроші. Іноді при розмові з оператором виникають непорозуміння чи помилки передачі інформації, що може призвести до проблем у майбутньому.

Як ставитися до дзвінків від операторів кредитно-фінансової організації

Загальний підхід залежить від стратегії та цілей кредитної організації, а також переваг та потреб потенційних позичальників. Ефективне використання обох методів (онлайн-заявка та дзвінок) найчастіше забезпечує баланс між автоматизацією та персональним обслуговуванням.

Дзвінок оператора при оформленні онлайн-кредиту зазвичай спрямований на безпеку, для підтвердження персональних даних клієнта і поліпшення розуміння умов угоди з боку позичальника.

Тому, якщо людина, яка оформляє онлайн кредит, немає будь-яких питань щодо майбутньої угоді, він розуміє, які зобов'язання бере на себе, тоді необхідності у додатковому спілкуванні з співробітником кредитно-фінансової організації немає.

Якщо ж позичальник вперше оформляє онлайн-кредит, тоді спілкування з фахівцем скоріше принесе йому користь, ніж шкоду.