Що таке верифікація?
Під верифікацією розуміють перевірку істинності (справжності) чогось чи когось. Основна мета верифікації залежить від контексту, де вона використовується. Загалом верифікація означає підтвердження правильності чогось. У різних галузях мета верифікації може бути різною.
Сучасна людина щодня здійснює різноманітні верифікації. Наприклад, при вході в систему або персональний обліковий запис у соціальних мережах клієнт проходить перевірку своєї особи за допомогою введення логіну та пароля. Дуже важливе значення має верифікація у банківській сфері, про яку розкажемо нижче.
Що таке верифікація у банку?
У банківському контексті верифікація зазвичай означає процес підтвердження справжності чи достовірності будь-якої інформації, такої як особисті дані клієнта, фінансові транзакції чи документи. Верифікація у банку відіграє важливу роль у забезпеченні безпеки та захисту від шахрайства.
З верифікацією своєї особи банківський клієнт стикається вже при першому зверненні до банку, коли при відкритті банківського рахунку або отриманні будь-яких фінансових послуг співробітник банку просить клієнта надати документи, що підтверджують його особу, наприклад паспорт.
Різновиди банківських верифікацій
Нині дуже популярні послуги інтернет-банкінгу, скажімо, Приват24 чи Ощад24. Дуже багато банків пропонують такі послуги, які доступні клієнтам у віддаленому режимі. За допомогою інтернет-банкінгу клієнт може керувати своїми засобами, що знаходяться в тому чи іншому банку, з будь-якої точки, де є доступ до Інтернету та у будь-який зручний для нього час.
Щоб скористатися послугами інтернет-банкінгу, клієнт обов'язково має пройти верифікацію своєї особи. Зазвичай, це робиться за допомогою введення персонального номера мобільного телефону та пароля. Найчастіше використовується двохетапна автентифікація, коли на мобільний пристрій клієнта надходить спеціальний код, який необхідно ввести у відповідне поле. Такий спосіб забезпечує додатковий рівень безпеки під час входу до інтернет-банку або здійснення онлайн-транзакцій.
Окрім цього, банк відстежує фінансові транзакції своїх клієнтів з метою виявлення підозрілої активності чи шахрайства. У разі підозрілих транзакцій банк може вимагати додаткової верифікації. Найчастіше додаткова верифікація потрібна під час проведення великих платежів чи міжнародних транзакцій.
Перед тим, як видати кредит клієнту, банк обов'язково проводить верифікацію його кредитної історії з метою оцінки кредитоспроможності потенційного позичальника.
Метою верифікаційних процесів є забезпечення безпеки клієнтів та банку, а також запобігання можливим фінансовим злочинам.
Різновиди банківських верифікацій
Нині дуже популярні послуги інтернет-банкінгу, скажімо, Приват24 чи Ощад24. Дуже багато банків пропонують такі послуги, які доступні клієнтам у віддаленому режимі. За допомогою інтернет-банкінгу клієнт може керувати своїми засобами, що знаходяться в тому чи іншому банку, з будь-якої точки, де є доступ до Інтернету та у будь-який зручний для нього час.
Щоб скористатися послугами інтернет-банкінгу, клієнт обов'язково має пройти верифікацію своєї особи. Зазвичай, це робиться за допомогою введення персонального номера мобільного телефону та пароля. Найчастіше використовується двохетапна автентифікація, коли на мобільний пристрій клієнта надходить спеціальний код, який необхідно ввести у відповідне поле. Такий спосіб забезпечує додатковий рівень безпеки під час входу до інтернет-банку або здійснення онлайн-транзакцій.
Окрім цього, банк відстежує фінансові транзакції своїх клієнтів з метою виявлення підозрілої активності чи шахрайства. У разі підозрілих транзакцій банк може вимагати додаткової верифікації. Найчастіше додаткова верифікація потрібна під час проведення великих платежів чи міжнародних транзакцій.
Перед тим, як видати кредит клієнту, банк обов'язково проводить верифікацію його кредитної історії з метою оцінки кредитоспроможності потенційного позичальника.
Метою верифікаційних процесів є забезпечення безпеки клієнтів та банку, а також запобігання можливим фінансовим злочинам.