finAwards sertificate

Компанію нагороджено премією FinAwards в номінації "Прорив року МФО"

ВСЕУКРАЇНСЬКА ЩОРІЧНА ПРЕМІЯ ВИЗНАННЯ КРАЩИХ

Нагородження представників банків, СEO МФО, СК, IT, інвестиційних та сервісних проєктів, інфлюенсерів та інших представників FinTech бізнесу

Інформація про виконавця

ТОВ "МІНФІН МЕДІА"
Дата розкриття інформації: 29 березня 2024 р.
Фінансові портали, в яких опубліковані результати досліджень minfin.com.ua та finance.ua
Повідомлення про належність особи до захищеної категорії (в розумінні ЗУ «Про споживче кредитування») разом з підтверджуючими документами приймаються за наступними реквізитами:
  • E-mail: [email protected]
  • адреса для поштової кореспонденції: 04080, м.Київ, вул. Костянтинівська, будинок 75, приміщення 601А
  • телефон: 0 800 30 13 39, 0 443 93 13 39

Кредит онлайн через bank id суттєво спрощує та прискорює процес реєстрації та подання заявки клієнта у кредитно-фінансовій організації. BankID – це система віддаленої верифікації клієнта.

Навіщо потрібна верифікація клієнта

Ідентифікація клієнта в інтернет-банкінгу відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки фінансових транзакцій та конфіденційності даних, допомагаючи запобігати несанкціонованому доступу до банківських рахунків. Це особливо важливо в сучасних умовах, коли в мережі працюють шахраї, які прагнуть отримати доступ до чужих рахунків та засобів.

Ідентифікація клієнта забезпечує конфіденційність фінансових даних. Банки використовують різні методи аутентифікації: паролі, пін-коди, відбитки пальців, двофакторну аутентифікацію, щоб переконатися, що доступ до інформації про рахунок надається лише законному власнику.

Якщо облікові дані клієнта потрапляють у чужі руки через віруси, хакерські атаки або інші загрози, шахраї можуть отримати доступ до банківського облікового запису. Ідентифікація допомагає запобігати таким випадкам та забезпечує швидке реагування у разі можливої загрози.

Не слід забувати, що банки зобов'язані дотримуватись різних законодавчих і нормативних актів, включаючи боротьбу з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму. Ідентифікація клієнта дозволяє банкам відстежувати та аналізувати транзакції для дотримання цих вимог.

Ідентифікація допомагає банкам надавати персоналізовані послуги, забезпечуючи безпеку та особисту відповідальність в управлінні фінансами через інтернет-банкінг.

Підбиваючи короткий підсумок сказаного, можна відзначити, що ідентифікація клієнта в інтернет-банкінгу є невід'ємною частиною забезпечення безпеки та захисту інтересів користувачів.

Як працює система BankID

Робота через систему BankID дуже проста. Клієнту пропонується вибрати зі списку банків установу, клієнтом якої він є. Як відомо, щоб відкрити рахунок у банку, клієнт має надати певний пакет документів. Після того, як користувач став клієнтом банку, вся персональна та фінансова інформація про нього зберігається у банківській базі даних.

Система BankID дозволяє отримати доступ до персональної інформації, що зберігається у базі даних банку, за умови, що цей банк підключено до BankID. Також має бути підключений до системи BankID і той інтернет-сервіс, який запитує ідентифікацію клієнта.

Вибираючи авторизацію через систему BankID, клієнт автоматично дає свою згоду на обробку своїх персональних даних, що передаються захищеними каналами зв'язку. Все, що потрібно користувачеві - авторизуватися в системі інтернет-банкінгу, ввівши свій логін та пароль доступу до персонального облікового запису. Після цього потрібна інформація про клієнта буде скопійована системою, користувачеві залишається лише перевірити актуальність даних та внести зміни, за необхідності.